Модельный ряд ЗАЗ

Отзыв о ЗАЗ Sens 2014 года


Автомобиль: ЗАЗ Sens 2014 г.в., седан, механическая коробка передач, Передний привод , двигатель - 1.3 бензин
Автор: Павел (Украина, Нетишин)   11.02.2018
Расход в городе: 10.0 л/100км, по трассе: 7.0 л/100км, средний: 8.0 л/100км
НадежностьОценка: 3
КомфортОценка: 3
ХодоваяОценка: 3
Внешний видОценка: 3
Общая оценка3.0

Почну з моменту покупки авто. Отже, чого ми (разом з дружиною) вибрали цю модель: сенс в максимальній комплектації (склопідйомники, кондиціонер, протитуманки, ще щось). Так от, на момент покупки авто в нас не було грошей, щоб купити щось закордонне, це раз. По друге - я не автомеханік, тобто машина повинна була бути у гарному стані, щоб я не намагався лізти під капот. З урахуванням наших фінансових можливостей (купити, годувати це авто, обслуговувати його) на щось більше ми не могли претендувати. І за якимось дивним збігом обставин ми вибрали саме заз сенс, 70 кінських сил, LUX, з витратами пального 9 літрів у місті:). Як було сказано раніше - грошей не було, тому взяли у кредит, але справа не в цьому. В салоні з нами поводились дуже чемно, не дивлячись на те, що ми дивимось найдешевше, що було можна на ринку авто. Кредит оформили навіть без приїзду (додаткового) в салон. Взагалі ми там (в автосалоні) були лише раз, і то випадково. Проходилися, вирішили зайти, щось трохи побалакали з консультантом, обмінялися телефонами, і все. Дома посиділи, трохи подумали - вирішили купити сенс. Абсолютно всі домовленості робили дистанційно. Наступного разу приїхали вже оформлювати кредит і забирати авто. Це був вступ. Купили - поїхали додому. Попередньо домовившись, що будемо ставити газ (так як машина у кредиті - відповідно мусили ставити в них, трохи дорого, але воно того варте (надійно і безпечно). Тобто у техпаспорті вже був вписаний газ, хоча балон ми встановили на 2500 км (як по регламенту, бо одразу встановити не могли з фінансових причин). Чому вирішили газ - дешево (годувати авто), порахували окупність - 13000 км, тому і поставили.

Далі про авто. За такі гроші (в обслуговуванні) нічого не знайдете. Зайду трохи наперед. Після 2-ї зими почав зникати тосол з бачка. Поїхав на СТО - поладили, щось там трохи дожали, паралельно комп'ютерну діагностику зробили, загально подивилися., габаритка не горіла - виправили, коротше трохи часу витратили. Заплатив 200 гривень з копійками. Люди, вдумайтесь, за такі гроші на ваше авто ніхто ніде не подивиться навіть, а тут..... немає слів. Але це я трохи вперед забіг. Не дивлячись на дешеве обслуговування є певні цікаві моменти з цим автомобілем. Не проїхавши і декількох місяців при дорозі на нерівній місцевості почали чути стук у задній частині, без подробиць, виявилось, що заднє сидіння гупало, на СТО поладили - ізолентою намотали на металевій деталі за яку чіплялося кріплення сидіння. Примітивно? Згоден, але звук зник, і всі були задоволені. Випадково помітили, що один із ременів задніх пасажирів не застібається, (не подумайте, що через кожну примху я їхав не СТО, я туди їздив рідко, але висловлював всі свої побажання (попередньо їх записував). Так от, з ременем, точніше з кріпленням все було гаразд, просто треба їх застібати суворо до їх призначення (в зазор іншого ременя він не підійде), одним словом - Європа. Все не згадаю, але спробую основне. Також десь на початку помітили, що при відкритті авто з сигналізації (саме задні двері) через деякий час спрацьовувала сигналізація, виявилось, що задні кінцевики не спрацьовували і сигналізація сприймала це як спробу проникнути в авто - виправили. Через певний період (не пам'ятаю коли саме) з'явився неприємний звук (чи стук чи ще щось) при ізді по нерівностях в передній лівій частині авто. Скільки я не казав це на СТО, вони не могли знайти причину (тому що воно то стучить, то не стучить, дивне якесь було стучання), поки не продав авто стучання не пропало. Згодом почали трохи дзвеніти переднє скло на дверцятах (теж, то дзвенять, то ні). Ще дзеркальце (в салоні) заднього огляду побринькувалою. Потім щось на торпеді почало брящати. Це так бісить !!! Хочу ще зазначити, що при їзді на газу при обгонах дуже не вистачає потужності, при чому не тільки на завантаженій машині, іноді їхали з дружиною майже без багажу (ще правда дитинка пару кг), так от, після певних випадків я більше не обганяв. Поясню. Їду, бачу дорогу на кілометри вперед, нікого немає, при обгоні розумію, що авто, що обганяю виявилось "длинномером" і я повільно суну паралельно з ним трохи наввипередки, бачу що далеко з'явилася машина, думаю що встигну, але я настільки повільну суну, що результатами цих пригод стає екстрене гальмування і повернення назад, звідки я виліз, тобто декількох кілометрів не вистачає на обгін габаритного авто. Це не нормально. При чому він іде не 140. Це я про газ, і про його крадіжку потужностей. Ще в мене була потухла габаритка (при чому двічі) з різницею в рік, виявилось, що просто відійшла. Саме головне, що дратувало: плаваючий холостий хід, а звідси і: глохне на малих обертах, глохне при спробі різко загальмувати, при розворотах (знову ж таки на малих обертах), і т. д. Це окрема історія, про неї я казав, на СТО дали відповідь - це СЕНС, що ж ви хочете. Коротше це косяк всіх моделей, нібито в останніх цього вже не має, завод нібито виправив цей недолік (це тільки зі слів автосервісу), але і сенс зараз коштує не як колись:). З дрібниць: заїдала кнопка обігріву заднього скла, тобто її натиснув, і все і їздиш грієш навколишнє середовище - виправили. Те, що тахометру немає я не кажу, у кожного свої забаганки, але краще б він був. Якщо ставите газ, не забувайте, що машина просяде і доведеться економити на пасажирах, або на вантажі, у іншому випаду - будете стирати дно машини. Були ще пригоди, але не все одразу. Головне пам'ятайте - всіх нас чекають вдома!

Плюсы автомобиля: Дешева експлуатація.

Минусы автомобиля: Яка ціна така і якість.

Совет покупателю: Купіть шкоду до 100 тис, або аналог, бажано дизель.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Shep  

я 5 лет на ланосе польском ездил, ничего из перечисленного не было, новые ланосы конечно уже гуано, ну а сенс походу вообще ведро с болтами...по сервису подтверждаю - стандартный ответ мастеров автоЗаз - "ну а что Вы хотели, купив это?" купив такую машину надо еще потратить кучу собственного времени и труда и хотябы баксов 500 , чтоб ее привести в толковое состояние.. ну или иконки на торпедо...

-2ОТВЕТИТЬ  
Wert  

Впринципі все вірно написано, крім "плаваючий холостий хід, а звідси і: глохне на малих обертах, глохне при спробі різко загальмувати, при розворотах". У знайомого Сенс 2012 року. Пробіг наразі 190 000. Стоїть ГБО 2. НІчого ніде не глохне на малих оборотах. За цй пробіг тільи разок змінив аморти вкруг. Все інше ТО і розходники. По ЛКП багато сколів і капот ржавіє.

+2ОТВЕТИТЬ  
Стрелок  

Безусловная польза Сенса в том, что, судя по отзыву, он сделал из Вас механика, которым Вы раньше не являлись)))

+5ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв ЗАЗ Sens: Цена хорошего настроения
Цена хорошего настроения

Тот день я помню очень хорошо, хоть и прошло более десяти лет. Садиться в троллейбус со столь увесистой пачкой валюты мне пришлось впервые. Чувство напряженности пропало, лишь когда я перешагнул порог автосалона.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у ЗАЗ

ЗАЗ Forza 2013 ЗАЗ Forza 1.500$ 2013 60.000 км
ЗАЗ Forza 2012 ЗАЗ Forza 1.500$ 2012 70.000 км
ЗАЗ Forza 2013 ЗАЗ Forza 2.000$ 2013 50.000 км
смотреть все
объявления