Авто за три роки пробігло 20 тисяч. Так як авто в кредит бралося їзджу на ньому по словах тих хто не вилазить з авто дуже мало, проте я рахую по 7 тисяч на рік це нормально! Коли купив авто радості було багато, все сподобалося. А потім після 6 тисяч понеслося. Заміна задніх амортизаторів і пружин на усил. Зад став краще в 100 разів, почали скрипити задні замки, кожні 5 тисяч обмотую пластерем ато ізолентою. Вода затікала в гагажник в трьох місях на сервісі не знаходи. Сам знайшов в темну заліз з фонарим в багажник і виявив на зварних швах задніх фонарях і ще нище в двох місцях маленькі дирочки як пробиті голкою внаслідок того і було в сильні дощі півбагажника води. Ще вода може просочуватися через горловину бензобака так як там вона постіну стоїть і немає їй куда діватися крило накладне на саму горловіину, а зварити там дуже тяжко навіть на заводі забили на нього, хоч би замазали нормальним водостійким герметиком. Авто покращене дуже погано!.. Всі резинки необхідно міняти через три роки включаючи бархотки. Сам двигун начав покриватися іржою!!! Міняв натяжний ролик і ремінь РВ свистав що пипец. Після 6 тися РХХ довбав мозги, що не передать. На сервісі не вміють вирішувати, цю проблему. Вирішив сам заміною РХХ на 2112-04 все і то він ходить 5-6 тисяч і не більше. Можна поставити ОМЕГУ, но з защитним штоком проте він в сиру погоду заводить авто з другого-третього разу.
Полетів сальник правої полуосі, стабілізатори з втулками і тормозними шлангами тоже міняв. Масло міняв уже три рази краще міняти його на 8-7 тисяч чорне як у опі нігера. Двигун масло хаває і апетит хороший я так бачу все як написано. І не вірю я тим, хто міняє через десять тисяч. Застукав спидометр тріск шестереню на 14500 чути в салоні як бомба скоро має вибухнути. Ціна спидометра нового 700 і всіх комбинацій тоже 700 це просто пипец!!! Почалися кузнечики-сверчки в дверях передня права і задня ліва, розбирав крутив мутив плюнув. Оце на днях знову проблема кермова рейка стукає, що пипец, а керую я акуратно, і в сервісі повідоми, що вона не ремонтується, а я думаю, що стоїть вона там Китайся або навіть Запорізська і не хочуть ремонтувати!!! Нова рейка коштує типу Корейка від 2-3 тисяч, китай 600, потім польша 700-800, но тоже китай, італія 1000 тисячу, а яка гарантія того, що вони всі ці рейки знову не будуть стукать через 20 тисяч пробігу!!! Шумоїзоляції ноль. Чому я за такі гроші маю її ще допрацьовувати і так її березу практично все поміняв під капотом. Сам можу вже на сервісі працювати і напевно в деяких випадках краще деяких працівників. Проводка слабенька в авто невспів завести авто включаєш світло і опа заглох. Можливо і раніше ці авта були супер, проте зараз ні!!! І Ланоса я вже не хочу! Коробка передач якась взагалі непередбачувана хочу вмикаю, хочу ні! На трасі опа важка обганяти необхідно думати, хотя я на ньому, більше 120 і не їхав. Впевнений масло випре. Хто це пише не вірте. Я думаю досить . Боя більше не можу. Я чекаю той день коли я його продам, а це не раніше 1.5 року. Проте всі мені кажуть Міша в авто в хорошому смтані, таке уходжене. Якби вони знали як воно ухожує мене!!! А, що буде дальше я незнаю. Тільки в режимі очікування, щоб десь застукало чи щось не дай Бог зломалося.
Минусы автомобиля:Все сказано! Розчарований повністю. Це моє переше авто, і знаю я тепер все про автомобілі, отримав гіркий опит по ремонту авто. Якщо ви хочете з ним, а не з жінкою займатися сексом, то вам карти в руки.
Совет покупателю:Не купуйте не СЕНС не ЛАНОС це вже не ті машинки!!! Я доповню це все правда!!!
Я свой Sens брал осенью 2012 у нас в Киеве на подоле. И смотря на ваши проблемы, не могу понять, как у вас их так много набралось. У меня седан люксовой сборки с ГБО. Работаю под Киевом, потому приходиться много ездить. Мешки в багажнике не вожу, но машина постоянно в работе, так сказать. Что сразу не понравилось - это как включалась задняя передача, уж слишком жестко, но со временем привык. Так же удивил обдув салона, не все стекла разморозило при -15 градусов. Прошел ТО-О и залил масло синтетику. На данный момент пробега почти 20 тысяч. Весной плавали обороты на холостом ходу двигателя, поехал на сто починили. Там же сразу выявилась проблема с периодическим несрабатыванием стартера и её решили тоже сразу там. Вот собственно все МОИ проблемы с этой машиной за всё это время.Детские болезни, я считаю, не более. Расходом тоже не сказать, что не доволен - 8,5-9,5 по городу, считаю очень прилично. В общем, мой Sens меня устраивает, особенно учитывая, что за такие деньги вы ничего нового не купите. К слову, друг в одно время со мной купил б\у Рено, на прошлой неделе созванивались, не может продать её, замучился чинить, вбухал в неё денег, говорит, столько что можно было еще одну взять...
Нещодавно замінив передні амортизатори, кермові наконечники, стойки стабілізатора, направляючі супортів,сальник штока куліси, люди це все правда і мене знають на всі сто. На Рівне-Авто сказали,що міняй рейку,проте зовсім інший діагноз на іншому СТО. Просто не має слів.
Добрий день Сенсоводи пробіг авто 24 тисячі. Холостий пив кров, перепрошив 300 гривень, но всерівно буває той глюк який зветься ХХ, но набагато рідше. Замінив ДПДЗ, РХХ був раніше 2112-04 правда ходять вони 4-5 тисяч і клинять. Поставив другий РХХ-2112-03 Виробник РФ Кострома,з защисним штоком, машинка набагато краще стала себе вести,таке враження,що це РХХ їй і треба!!!Поки,що все гуд. Коли поставив Газомасляні амортизатори Каяба, то радості не було меж, проте потім кузов на маленьких ухибах почав грати і поскрипувати, був на СТО ніхто не може найти причину, скрипить тільки тоді колди хреново дорога!!!!Або такі амори.. ИМХО. На трасі авто себе веде чудово і впевнено на масляних не так було і авто треба було ловить після 100 Км -год, а на газмасло супер і в поворити входить також на ура, а що скрипить то хер його знає, я ще думаю, що просіли пружини передні і їх треба мінять, так я практично все переправ спереду по ходовій,залишилось тільки шарові опори, а то все нове. Ще мене не подобається КПП масло трансмісійне Кастрол пол-синт. Іноді туго вмикаеться 5 передача ,друга та перша, а іноді буває втикаю першу а авто не їде повторний вижим зщеплення все гуд, короче КПП це окрема тема, хочу замінити масло в КПП не знаю навіть яке ще попробувать??? А так впринцепі їде собі і їде, проте, праці я в це авто вложив дуже багато,щоб воно їхало і не поступається воно на трасі багатьом іномаркам, і я впевнено можу сказати КПП у мене не виє і не їду я як пишуть в Електропоїзді)))) 120 іде
ПРичины гуляния ХХ могут быть в этом: https://www.drive2.ru/l/288230376153200486/ По моему опыту Рхх авно даже якобы Gm, мэйд ин мексика. Поставил китайский якобы FSO польша - но он китайский, поляки такой не выпускали - всё гуд. Вчера слетел тросик регулятора направлений воздушных потоков - это болячка, очень не удобно исправлять хоть и деталь копеечная. Совет - не крутите регулятор, пока не подует тёплый воздух. Чистка регулятора ХХ - Заводим двигатель, отсоединяем колодку, выключаем двигатель, снимаем минусовую клемму с АКБ, выкручиваем, протираем (не моем, ни-ни) закопчённость любым растворителем, иглу не трогаем, на иглу чуть силикона в или моторки со щупа, отрываем дроссель в ручную и в отверстие промываем с балона для чистки карбов, много не надо и желательно снять патрубок и чуть наклонить авто, чтоб гидота вылезла наружу, оставляем открытым дроссель чтоб выветрилось на 10-15 минут. Собираем, включаем зажигание 2-3 раза не заводя авто, после заводим и радуемся
легенько і ніякий шумів не має. Почали скрипить в салоні повітрязаборники, іноді опускаються вікна в дверях особливо в задніх. Як раніше і писав покрашена машинка погано як хтось писав на форумав ніби водоемульсійонкою, коли протираеш авто, то краска злазить))) І по кузово уже видно маленькі сколи, особливо саме більше капот і передній бампер камінчики вибивають краску, хочу перекрасить і думаю варто чи ні. Проте, є плюс авто живе на вулиці в кінці року буде 4 роки і вас всіх запевняю жодних корозій ржавчин не має і я його нічим не обробляв, навіть на СТО коли заїджаю на оглядову яму всі кажуть ,що у мене все там чисто. Висновок: Незважаючи на моє розчарування по автомобілю то він виконує свої функції, і получається щоб авто вам приносило задоволення його з салону необхідно доопрацьовувати, але коли людина купила авто і в ньому зовсім не петрає і не вміє його ремонтувати і доглядати, то це авто дійсно не для нього. це авто для людей в яких все в повному порядку з нервовою системою. І для тих хто не лінується заглянути під капот поміняти всі фільтр хотяби 7-8 тисяч так само масло в двигуні, протирати РХХ і дивитися чи він случайно взагалі не відкрутився від вибрації двигуна,що було в мене((((. Свічки запалювання не варто ставити дорогі, прості Вітріум фірма Бриск і Енгельск-РФ і все гуд. Проте я вже зробив вивод, я його однозначно продам і навіть Ланоса вже не хочу, він на стільки краще тільки тим,що в нього двигун і кпп кращі а так все те саме, і Ланоси на Сенсі легенько
обганяти тільки необхідно правильно підібрати передачі для обгону, він уже починає бути живчиком)))) І це в деякій мірі мене радує... Коли поставив усилені пружини на зад я перестав черкати по асфалту і зад став достойним. Проте в даній ситуації дане авто стоїть уже 86 тисяч грн. стандарт, і можу впевнено сказати,що авто не стоїть своїх грошей, за цю суму можна купити Опель Астра \б\у і радуватися життям, або ситроен Берлінго б\у. Це особисто моя точка зору по даному автомобілю. І все,що я написав правда. Не їзьдте з ним по крутих СТО там вас не ждуть)))) і тільки будуть надурювати, шукайти спеціалістів в гаражах і повірте гіркому опиту вони найкращі механіки... Пишіть дам обгрунтовону відповідь.
Брал СЕНС в 2012 году, за 2,5 года 70тыс.км, ни разу не подвела!!! Одно ДТП, после которого поменяли все железо по правой стороне, при чем на Укравто, г.Днепропетровск по полной КАСКО (кредитное авто). На 20000 км. заменил передние вкладыши на LSA, задние на каябу, стала повеселее. С гарантии спрыгнул на 2-х тыс. не выгодно и не доказуемо, дешевле найти проверенное СТО, где подход с душой. Х.Х.- болезнь постоянная, 3 р.х.х. за весь период заменил, чистка дросельной заслонки. Не перепрошивал, пока устраивает. Масло в ДВС лью моловское полусинтетику, с промывкой каждые 30 тыс. масло не жрет, в КПП- по мануалу минералку кастрол с хадо присадкой (гул есть, но не критично). Ежедневный пробег 100км. По салону - скрипов нет, за исключением задних фиксаторов в спинке сидения. Лью только 95-й машинка. На 45 тыс. потекла помпа, при вскрытии оказался Китай, поставил польскую, заменил ремень и натяжной (что бы лишний раз не лазить). Главное ее любить, она ответит взаимностью! Кстати, у меня служебный ЗАЗ ШАНС, 200тыс. без особых ремонтов по двигателю и ходовой- все заводское.
Помпу поміняв на 26 тисяч. А залито там було така х..ня!!! як той двигун взагалі працював за 26 тисяч не відомо? А помпа стояла оригінал заводу ну вона стоїть дорого поставив Лузар 350 гривень! А заводська 700 плюс. Заодно заміна ролика і ремня ГРМ. Іноді буває двигун працює не так як треба резонанс якийсь буваю. Тобто глюки під капотом! Я остаточно віришив продавати!
Ну,що дорогі Сенсоводи нарешті я продав свого Сенса, того, що не зміг витримати нервової тієї нагрузки яку він мені приніс на мою голову, за 4.5 років спільного життя))). І Як кажуть хочу поставити дуже жирну крапку про опит володіння цим апаратом. Як уже я написав вище все правда! Але після заміни помпи почалися знову неполадки з моїм Сенсом, загальний пробіг авто становить 29 тисяч! На швідкості більше 100 км почало вибивати п"яту передачу! Все думаю пройде, і так думав майже 4 місяці! Назбирав грошенят, і віришив їхати на сервіс,щось роботи по коробці! І густи почала... Вскриття коробки показало-шестерня 5 передачі на первичному валу шатається з невеликим люфтом! Я як побачив у мене не було слів, і сам вал якийсь покоцаний як пройшов тисяч 100))) ремонт коробки з маслом Тотал 80-90 до речі непогано масло, мені обийшовся 2700-це просто пипец,ще 2 тисячі добавить, і я міг би купити б/у коробку уже зроблену!!! ПОтім я почав їздити коробка чітко вмикається, і я не наважувався на ній їти 100-120 думаю не хай коробочка притреться!!! Так і їздив. Потім замітив,що коли авто постоїть, при повороті руля в ліво появляється хруст, але проходить при рівних колесах, так і їздив коли не дістало. Одного ранку махнув на СТО і майстер оглянув авто , і повідомив,що приходить каюк опорним підшипникам стойок, і бажано поміняти їх парами!! Я був просто в шокі поїхав на ринок один підшипник 300 гривень, робота 100 гривень, за кожну стійку, і сказав собі все я більше не можу, і виставив його
на продаж! В зв"язку з підніманням долара навіть не знав яку ціну на нього ставить!!! Але в процесі їзди ще до продажі, замітив коли руль повертаєш до упору відбувається якись тупий звук, впевнений внутрішній шрус на підході!!!! А також необхідно міняти гранати, хоча візуально все гуд!!! Вернемося до продажу! Дуже важко його продати, це ж таврія в кузове Ланоса, всі ходять носом крутять пропонують ціну ну дуже смішну 3300-3400 в долЛарах все потолок, і дуже багато запитань, враховуючи де,що авто покрашено погано я красив капот , і бампер, всі звертають увагу,що перед крашений значить бита! Ціна стояла на мій Сенс і 4500 бо пробег!, і 4300 бо пробег, і 4100 бо пробег, тут так він мене дістав, бо я знову відчув,що необхідно їхати на СТО, і вирішив знову їхати на авто ринок. Ціну поставив стартову 4200, но но!!! В салоні Сенси нові 2013 року в доларах за 4000 можна знайти!!! Простояв майже 4 години підійшли люди, авто їх закікавило, почався ну дуже серйозний торг. В кінцевому результаті я отримав 3800 доларів, і ми поїхали прощатися зі своїм Сеном!!! Так як авто було в кредиті, нам обишлося 200 гривень заплатити нотаріусу за те,щоб дав витяг з ДЕРЖЄРЕСТУ,про те,що майно уже не в заставі! Все більше нічого, бо я поставив умову, якщо я уступаю в ціні, за все платить покупець!!! Гроші в кармані, я з дружиною уже позаду сидимо, і що я замічаю, що покупець любить поганяти, і тут знову після 120 вибиває п"яту передачу, але він промовчав типу так треба!!! Ну я то знаю... І як
почув,що людина хоче в нього ще вложити гроші, а саме ГАЗ поставити, тонувати, ходову роботи під себе, бо ця особливо зад його не влаштовує, всю шумку, музику вклюкаючи динаміки! І подумав, що це авто цього не заслуговує!!!! Тобто в людини є гроші, а вона не знає куди їх вложить! Вивод! Авто на ЗАЗІ особливо СЕНС робити не вміють!!! Вона не коштує таких грошей!!! В салоні Сенс зараз коштує 130 тисяч 20015 року, і 2013 можна знайти за 90!!!! За тридцять тисяч я в нього вложив куча грошей. Коробка тут ще та х..ня! Мотор хаває масло любе особливо після сотні, ну звісно якщо їздити 80-90 ))) то хавать і не буду! Напхали туда в цей Сенс все,що було на заводі! ДУ 3071 від Ваза, датчики більшість від Ваза. А блок управління Микас 10.3 Сделано в Росії, від Газелі, котрий взагалі не перешивається!!!! Всі підшипники дешеві, получається в Ланос п"хають нормальні, а в Сенс всяку х..ню саму дешеву!!! Цей автомобіль научив мене дуже багато, як повазі, і хамству на дорозі! Я знаю досконало роботу автомобіля і його механізмів, і що і де стоїть))) Уверено їздити навчила, і в подальшому якщо буде автомобіль буде дуже с чим рівняти! Дружина навчилася їздити! Короче я з дружиною пройшли школу виживання довжиною в 4.5 років, як нервово-психологічно так і фінансово!!! І не хочу я уже Ланоса!!! Буду збирати кошти, а там в процесі віришимо з дружиною. Хочу опель Астру б/у звістно))) Короче з автолюбителя я став звичайним пішоходом, але думаю,це зовсі не надовго. Впевно можу сказати, що автомобі
ль в мене буде, так як я в них шару))) І вибире собі по своєму бюджету нормальне авто яке я можу обслуговувати, а не гонятися за красотою, і понтами! Думаю мій відгук стане в пригоді тим,хто має цей автомобіль. А можливо мені він такий попався бракований!!! Всім хороший покупок, і продаж, і щоб Вам ваше авто приносили задоволення!!!
Ну що дорогі мої Сенсоводи! Є таке прислів"я "Не плюй в воду бо нап"єшся води" Так воно получилося і в мне ! Як уже писав,що я продав Свого Сенса і майже дві три неділі ходив пішком! І честно було добре,хоть спать почав))) Знайомив сказав мені,що за таку суму 3800 я пристойно нічого не куплю! Необхідно добавляти 1-1.5 щоб щось найти ну типу Форд Фієста, або якийсь Гетс тобто Хюндай, або Аудді 90 років,що в корні мене не тішило. Він сказав мені, що необхідно шукати Ланоса но не нашої зборки, а Польської і розказав його прикмети, всі це знають не буду зупинятися просто скажу що номер кузова має два номери як польській та і український тобто SUPTF69YD................................ ,бірка під капотом Самоход тобто Польща, і бірка ЗАЗА на стойці посередині між переднім і пасажирським сідіння, і заднім!!! Тобто це чисти поляк, і в поляка не має каталізатора і лямбля зонда там все як в опеля ну ще того опеля ви мене зрозуміли!!! І хаває він 92 бензин без різниці чи то 95! І там на ринок ходив він у нас в Ріваному в суботу мужики ціни на ланос захмарні ниже 4000 тисяч не має, якщо навіть і є то 3900 і все торгуватися ніхто не хоче, зовні є різні і в хорошому стані тиму по кузову, і є в такому що тільки на покраску 500 долярів пійде))) ,аще всі знають,що авто необхідно роботи не залежно від того де воно бралоя чи в салоні,чи на базарі, а на базарі то всі ремні,ролики, масла, фільтра, і т.д., в процесі покаже... На ринок короче я забив, бо для мене там тількт можн
а було придбати ну дуже в хорошому стані Ваз 9 моделі, 4, або Славуту,то ще й здача залишиться, але я цих машин не знаю, вирішили з дружиною, що грошей багато не має, і щось час такий важкий необхідно шукати машинку по своїм достаткам, тобо щоб я міг його обслужити, а ті понти мені даром і потрібні, тобто Ланос но Поляк!!!! А де не має, і ціни на них 4200-4500, бачив пару ну дуже в хорошому стані, титани.. і все таке, хотя мені це не потрібно!! Юзав той інтернет на юзав продається Ланос чоргого кольору но 3900 без торга, перезвонив попросив уступить не погодився, пройшла неділя, прошу його знову уступи не хоче, але кажу спусти хоть 100 на реєстрацію, бо машинка з іншої області! Приїжайте він говорить уступлю, мабуть людині треба терміново гроші,що так сказав. Приїхали з дружиною стан бомбезний я вам честно скажу або вона в нього стояла, або він дуже мало їздив, по кузову тільки передній бампер трішечки поцарапаний, і порожек чут вгнутий все, на одному і порогів ну чуть виступила іржа,ну це поправиме))) За 9 років машина в дуже запевняю Вас в дуже хорошому стані, чистий поляк захист двигуна, протитуманки з галогенками, обесшумка капота, і днища автомобіля, я його оглянув і дружині кажу я його беру, він краще виглядає і поварбований можливо і часто десь інші деталі кузова,але візуально не скажеш, на все інше я просто закрив очі, бо знав,що я зрозблю так як шару, і так як я писав з рук чужих машинку необхідно робити під себе, подивився на руль там навіть чехол порватий! Значить
в хазяїна не має грошей щоб привести його в належний вигляд, проїхалися хлюпають задні амори, але я це знаю, у мене на Сенсі на 2 тисячі захлюпали, а тут на 70 тисяч!! Сигналка не закриває одні із дверей ,думаю сам вирішу, магнітофон радіо не працює, тоже сам вирішу, тобто хазаїну було по барабану їде пока,не хай їде, він навіть сказав за три роки він в нього не загдядав, і не ремонтував, так як не ломався, тільки міняв масла і фільтри, хотя масло було таке чорне, що мабуть не міняв тисяч 15, і що одне рівень не падав, значить двигун масла не хаває, працює так як я уже писав як чистий опель, щось нагадує трохи фольцвагени по звуку, мене це здивувало, але думаю також вирішу.В салоні нічого не гримить машина збита незважаючи на її вік. Мова зайшла за торг короче скинув він мені 200 доларів. І частливий ,що не передать, перше мотор динамічний,що капец, це Вам дійсно не Сенс, передачі якись не такі, мабуть треба масло міняти, і пошепчує вижимний, хазаїн ганд..нннн ще той, чую маслом смердить значить тече прокладка ГБЦ, хозяїн дважди Ганн..дон!!! Їду говор. їй у тебе є хазаїн і він тебе догляне, і скосить! )))І так Діагностика автомобіля показала,що хазаїн не такий вже але всерівно був Ган..дон, а тому,що прокладка ГБЦ дійсно тече, і дуже тривалий час, він просто їздив, і забив на це! Але це болячка Ланосів з руминськими моторами! Необхідно хорошу прокладку з маслозливним колочеком, бажано Германія, і все буде гут, ну вона коштує 270 гривень від фольцвагена, ці прокладки суперові!
По ходовій як я , і говорив хлюпають задні амори, амба заднім ступишним підшипникам,сам ходив під авто, і тикав пальцем, а це подивіться, а дещо і сам дивився, кузов не оброблений но в чудовому стані, як я і писав на одному із порогів з низу незначна іржа! Переднім колодка дупа, добре,що в мене залишися нові,ще від Сенса, кермова рейка працює погано, а саме в право поворот руля супер, в ліво скрипить, як тре! Напевно був не значний удар в ліво! Амба опорнім підшипникам стійок, але вони ж пройшли... По коробці вижимний, але всі знають якщо вижимний, то і Сцепа з Корзиною! плюс Помпа з Ременем ГРМ, і Генератора, охолоджуюча рідина, гальмівна рідина, все. Тобто получається той хазяїн,ще той Ган..дон, взагалі за машинкою не дивився! Як вона,ще таке витримала, і ще їздила, як би це нашої зборки,давно була би біда)))І ще я триста км кинув без проблем! Короче ремонт описувати не буду дабавив я ще 300 долярів враховуючи те все по ремонту уже з роботою, також фільтри, і навіть нормальний чехол на руль, взяв б/у запам"ятайти всі рейку з ОПЕЛЯ GM на шроті, привезена з Германії, і вона стала туда як ріднесенька, і працює вона супер, нічого не скрипить і не стукає! Машинка сьогодні забрена, і протестовано, зщеплення м"якеньке, передачи вмикають чітко! Масло в коробці 75-90 полусинтетика Леол, двигун масло Маннол 10-40, просто супер! І скажу честно Сенс може поряд стати но не трасі, цей Ланос дійсно Ланос зібраний достойно,зазори супер, двері тільки брякяють голосніше, і все. І н
І трасі уже зі мною рахуються, вона на обгони іде чудово!!!!! Я впевнено можу сказати це той самий опель в кузові Ланоса))) Залишилося поставити хорошу гуму, бо там ще Дебіка Польска))) І Задні амори і усиленні пружини, і машинка буде бомба, не має ніякої проблеми з холостим ходом, машинку завів і все, не має такого,що обороти з початку піднялися, а потім упали і зрівнялися) За 4000 тисячі долярів я отримав бомбезну машину яка знайщла хахаїна, а хазяїн її, і прослужить вона мені,ще ой багато років, в планах поставить на неї газ!!! Всім дякую! Я задоволений не зважаючи на витрати з сімейного буджету! Зато в мене машина моя, і вже не кредитна, практично все я зробив, на зиму шини є ! А до зими на цих до човгаю. А новий Ланос коштує в салоні 150 тисяч гривень, проте в нього ви вложите більше грошей чим я, і то я уже впевнений не Ланос! Всім удачі, хороших покупок, і продаж! Честно Вам кажу мені всі завидують рідня, сусіди, друзі, бо коли його побачили, то вони всі говорять, оце так Ланос, і кузов краще мого Сенса, і говорять стан машини бомбезний)))
Тот день я помню очень хорошо, хоть и прошло более десяти лет. Садиться в троллейбус со столь увесистой пачкой валюты мне пришлось впервые. Чувство напряженности пропало, лишь когда я перешагнул порог автосалона.